BPU

BPU – CZYLI BRZUCH, POŚLADKI, UDA

Obecnie coraz więcej kobiet nie akceptuje swojego ciała. Każda kobieta ma wiele kompleksów oraz nie akceptują samych siebie. Najczęściej wymienianym problemem przez panię są brzuch i uda. Każda z nas chciałaby mieć również bardziej uwydatnione i podkreślone pośladki. Dla takich właśnie kobiet pojawił się specjalny program tak zwany BPU. Do BPU należą takie ćwiczenia, które powinniśmy powtarzać kilka razy na przemian. Musimy przy nich zwrócić uwagę na poszczególne partie ciała. W szczególności jeśli chodzi o mięśnie brzucha, pośladków i ud. Dzięki tym ćwiczeniom mamy szansę wymodelować partie ciała, które są powodem naszym kompleksów.

Co wyróżnia BPU od innych ćwiczeń tego typu?

W programie BPU skuteczność wcale nie wiąże się z intensywnością ćwiczeń. Skuteczność wiąże się z regularnością i powtórzeniami. Ćwiczenia te wykonuje się w różnych pozycjach. Pomogą nam one  wymodelować, wyszczuplić i ujędrnić nasze ciało. Dlatego też treningi BPU cieszą się tak ogromną popularnością, każde z nich daje zadowalające efekty. Możemy dodatkowo wykorzystać takie sprzęty jak rowerek, stepper, hantle, piłki oraz obciążenia na nogi i gumy. Po ćwiczeniach należy wykonać sesję relaksacyjno – rozluźniającą. Bardzo ważne jest, aby przed rozpoczęciem ćwiczeń wykonać rozgrzewkę. Dzięki niej na pewno unikniemy kontuzji oraz zakwasów. Aby rozgrzać ciało i przygotować je do treningu wystarczy około 15 minut.

Ćwiczenia BPU - na czym polegają

Brzuch

Do tego ćwiczenia BPU użyjemy maty. Kładziemy się na niej na plecach. Ręce układamy za głowę, po czym je delikatnie unosimy. Podnosimy do góry obie nogi na wysokość kilku centymetrów. Musimy pamiętać, aby nasz brzuch był mocno napięty. Natomiast odcinek lędźwiowy musimy starać się trzymać mocno przy macie. Utrzymujemy taką pozycję przez kilka sekund po czym zbliżamy jedną nogę do klatki piersiowej, a łydkę utrzymujemy równolegle do podłoża. Wykonujemy kilka takich powtórzeń.

Pośladki

Każdy wie, że tym co nasze pośladki działa najbardziej są przysiady. Jest wiele ćwiczeń, które mogą pomóc nam w uwydatnieniu pośladków. Najlepszym z nich jest przysiad z obciążeniem. Obciążenie należy trzymać w czasie ćwiczeń przed sobą lub na wysokości bioder. Możemy również wykonać inne z ćwiczeń. Stajemy prosto i staramy się stanąć na jednej nodze. Drugą krzyżujemy z tyłu. Następnie skaczemy z nogi na nogę. Ćwiczenie to wykonujemy kilka razy, skacząc z nogi na nogę.

Uda

Jeśli chodzi o ćwiczenie na uda to potrzebne nam będzie podwyższenie. Możemy do tego użyć steppera. Jedną nogą stajemy stepperze, a drugą nogę wyrzucamy do tyłu. Nogę umieszczoną na podwyższeniu zginamy. Możemy dodać wymachy rękoma. Te ćwiczenia BPU na uda wykonujemy kilka razu w kilku seriach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz